Skip to content

Jetour G700: 724 lóerős kínai szörnyeteg, ami 2026-ban mindent visz

Jetour G700: 724 lóerős kínai szörnyeteg, ami 2026-ban mindent visz

A dubaji Armani Hotelben állt a világ figyelme egy kínai autóra, ami nem kérdez, hanem kijelent: a prémium off-road jövője itt van, és Jetour G700 a neve.

Ez a 7 üléses, 5,15 méter hosszú, 2,12 méter széles monstrum nem másolja a Land Cruiser-t vagy a Defender-t, egyenesen le akarja taposni őket. A tervezők szerint a G700 „az aktív életstílus csúcsa”, és az adatok alapján nem túloznak.

A szív egy 2.0T benzinmotor + két villanymotor kombó, összesen 724 LE (535 kW) és elképesztő 1135 Nm nyomaték. A Super Hybrid i-DM-O rendszer 800 voltos, 6C töltést tud, 20-ról 80%-ra 6 perc alatt feltölti az akkut. Vegyes hatótáv 1100 km, tisztán elektromosan is 100+ km, tehát városban csendben suhansz, terepen pedig tankként törsz előre.

A futómű GAIA platformra épül, 230 mm szabad hasmagasság, 970 mm gázlómélység és XWD intelligens összkerékhajtás 7 terepmóddal + automatikus differenciálzárakkal. Van tank-turn funkció is, a helyben 360°-os megfordulás, amit eddig csak a Rivian és a Mercedes G-osztály tudott.

Jetour G700: 724 lóerős kínai szörnyeteg, ami 2026-ban mindent viszBelül luxusjacht szint. A második sor 145°-ban dönthető, 8 pontos masszázzsal, háromfokozatú szellőztetéssel és fűtéssel. A harmadik sorba is kényelmesen befér két felnőtt. Négy (!) kijelző van benne: 35,4 colos panoráma műszerfal, 15,6 colos központi érintőképernyő, 17,3 colos hátsó mozi és 8,88 colos klíma-panel a második sornak. Mindent Snapdragon 8255 hajt, gyorsabb, mint a legtöbb laptop.

Külön zsenialitás a 6,6 kW külső áramellátás: kempingben áramfejlesztővé változik a kocsi, töltheted a hűtőládát, a villanygrillt vagy akár egy elektromos robogót.

Árak: Dubajban 179 000 AED-től (kb. 19,5 millió Ft) indul a Standard, a full extrás változat 230 000 AED (kb. 25 millió Ft).

A Jetour nem titkolja: ezzel a G700 sorozattal egyértelműen a Toyota Land Cruiser, a Range Rover és a Mercedes G-osztály fejére akar nőni, csak okosabban, gyorsabban és olcsóbban.

2026-ban érkezik, és már most biztos: aki prémium terepjárót keres, annak ezt kötelező lesz kipróbálnia. A kínaiak nem csak jönnek, már itt is vannak.

Dóra Farkas

Dóra Farkas

A nevem Dóra Farkas, budapesti újságíró vagyok. Több mint tíz éve írok a modern életről, a kultúráról, a fenntarthatóságról és inspiráló történetekről. Célom, hogy a tényeket, az érzelmeket és a gyakorlati tanácsokat összekapcsolva segítsek tudatosabb és harmonikusabb életet élni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük